Stingray Qello

Adgang
Adgang hjemmefra
Nu er der adgang via app'en Libby

Stingray Qello (tidligere Qello Concerts) har verdens største samling af fuldlængde koncerter og musikdokumentarer.
Qello Concerts tilbyder mere end 1500 film og optagelser med de største kunstnere tilbage fra 1920'erne og til nu, og dækker mere end 30 forskellige musikgenrer.
Her er et lille fristende udpluk:
Queen, Pink Floyd, Lady Gaga, Metallica, Nirvana, Tiësto, Tupac, Slipknot, Paul McCartney, The Rolling Stones, The Doors, The Who, Bruce Springsteen, Bob Dylan, Beyoncé, Jay-Z, Stevie Wonder, Pavarotti, Celine Dion, Eagles, David Bowie og Eric Clapton.

Teknik:
Adgang til Qello har tidligere været igennem RB Digital platformen.
Fra d. 20. maj 2021 er adgangen nu via biblioteksdatabase Overdrive og du skal bruge app'en Libby:
Når du logger ind med profilen, giver det 7 dages fri adgang, hvorefter du igen skal logge ind via biblioteks hjemmeside.
Du får en mail fra Qello, når de 7 dage er ved at udløbe og du kan nu gå ind på bibliotekets hjemmeside og forny din adgang.

Qello kan ses på de fleste devices som telefoner og tablets og desuden på TV med bl.a. Apple TV, Playstation, Roku, Chromecast, Amazon Fire TV og Sony.