Litteratur til opgaven

28.11.19
Her kan du finde tips og tricks til litteratursøgningen

Kilder til opgaven

eBaser
Er databaser med artikler, inspiration, oversigter, billeder, video etc. om mange forskellige emner.

Egedal Bibliotekernes materialer
Tryk på "Søg" i toppen af siden. Her kan du søge i alle de materialer, som er tilgængelige på Rudersdals fire biblioteker.

Bibliotek.dk
Her kan du søge efter materialer, som findes på alle offentlige biblioteker i Danmark.

Aviser
Få adgang til avisartikler fra hele verden. Du kan bl.a. få adgang til mediearkivet Infomedia, hvis du er på en af bibliotekerne.

Hjælp til informationssøgning

Skrivopgave.dk
skrivopgave.dk er bibliotekernes guide til informationssøgning.

Opgavetips
App'en indeholder tips og tricks til litteratursøgning, kildekritik, litteraturhenvisninger etc.
Hent til: iOS || Android

Søgeguiden
Endnu en app der hjælper med litteratursøgning, kildekritik, litteraturhenvisninger etc.
Hent til: iOS

Kom ned og spørg os
Kom ned på bibliotekerne og spørg om litteratur til din opgave.

Lav din litteraturliste

LitteraturlisteAutomat
Med skrivOpgave.dks LitteraturlisteAutomat kan du let lave en perfekt litteraturliste.

Med Litteraturlistegeneratoren kan du lave din egen litteraturliste automatisk.