Du er velkommen til at udstille på Ølstykke Bibliotek

19.06.18
Ølstykke Bibliotek er altid på jagt efter nye udstillinger

På Ølstykke Bibliotek har vi et udstillingsområde på ca.16 m2, som er midt i udlånet. Her er der jævnligt udstillinger af forskellig art. Vi har bl.a. haft udstillinger af lokale billedkunstnere, billeder fra Ølstykke fotoklub, kreationer fra vores lokale strikkeklub, vandreudstillinger og bibliotekets egne temaudstillinger.

Men vi er altid på udkig efter nye udstillinger. Så er du medlem af en kunstnergruppe, en amatørfotoklub eller du måske har en samling af billeder/plakater eller andet, gerne af lokal interesse, som du synes det kunne være sjovt at udstille, så hører vi gerne fra dig.

Eneste krav er at vi forbeholder os retten til at vurdere om vi synes det passer ind i det, som biblioteket ønsker at formidle. Derudover kan biblioteket ikke påtage sig det forsikringsmæssige ansvar.

Kontakt Niels Schack på Ølstykke Bibliotek på Niels.Schack@egekom.dk eller 72 59 77 20 og lad os få en snak omkring hvad netop du/I har lyst til at udstille.

Vi glæder os til at høre fra dig.