Biblioteket kommer til dig

Borgere i Egedal Kommune, som er gang­besværede eller af anden grund ikke er i stand til selv at komme på biblioteket, kan gratis få bragt biblioteksmaterialer hjem

Hvad kan du låne?

Du kan låne alle de materialetyper, bibli­oteket har, f.eks. almindelige bøger, bøger med stor skrift, lydbøger, musik-cd’er, film og meget mere.

Hvornår får du bragt ud?

Materialerne bliver bragt ud én gang om måneden på en fast ugedag. Samtidig bliver de gamle materialer af­hentet.

Du får en kontaktperson

Når du bliver tilmeldt ordningen, får du en kontaktperson på biblioteket. I aftaler hvil­ke typer materialer, du skal have, og du kan altid ringe til din kontaktperson, hvis du har specifikke ønsker.
Ordningen indebærer, at biblioteket registrerer, hvilke materialer du låner og op­bevarer disse oplysninger, så længe du er tilmeldt ordningen.

Tilmelding

Du eller dine pårørende kan tilmelde dig til Biblioteket kommer-ordningen ved at kon­takte dit lokale bibliotek.

Ølstykke Bibliotek, kontaktpersoner:

Niels Ulrik Schack

niels.schack@egekom.dk

Lone Aarslev

lone.aarslev@egekom.dk

Smørum Bibliotek og Stenløse Bibliotek, kontaktpersoner:

Eva

Eva Winther