Om dette arrangement

For børn

Spil Dansk: Sjov og sprudlende familiekoncert

01.11.23
Stenløse Kulturhus og OnsdagOnsdag inviterer på Salsarytmer, historiefortælling og godt humør

VIVA lukker op for godteposen af skønne rytmer som chacha, bolero og salsa! Koncerten vil byde på numre børnene synger med på og rytmer de ikke kan sidde stille til. Sjovt og fornøjeligt!
Musikken er i centrum, når vi tager på tur med drengen Emilio i den livlige og lidt farlige natur blandt  forskellige dyr; vilde og tamme, modige og bange. Dette bliver udtrykt gennem rytmer, melodi, tekst og bevægelser.

Det musikalske grundlag for denne koncert er den ældre latinamerikanske folkemusik og rytmer, såsom son, chachacha, plena, og bolero der alt sammen sprudler af livsglæde, iørefaldende melodier, store følelser, indlevelse og gode rytmer!

Det kan I forvente

Musikken er i centrum, når vi tager på tur med drengen Emilio i den livlige og lidt farlige natur blandt  forskellige dyr; vilde og tamme, modige og bange. Dette bliver udtrykt gennem rytmer, melodi, tekst og bevægelser.

Børnene kan være med til rytmelege, de kan synge med, opleve hvordan musikken udtrykker følelser, mange får lov at spille med og vi skal feste!

Dørene åbner kl. 15 hvor I kan varme op til koncerten i Biblioteket med spændende bøger og krea.

Det er gratis og alle skal have Billet

Billetter udleveres fra nu